söndag 22 juni 2014

Lite nedgång

Som ni kanske har märkt så har jag skrivit lite mer sällan under en period. Det har mest med min tid att göra. Jag har helt enkelt inte hunnit skriva så mycket som jag hade velat. Politiken går också in i ett litet stiltje framöver. Med undantag för Almedalen så händer inte speciellt mycket under sommaren. Därför kommer jag att fortsätta ha lite lägre aktivitet här på bloggen.

Men som tur är finns det andra kanaler. Jag finns på Twitter och Instagram där jag kommer att vara aktiv hela sommaren. Socdemola heter jag där. Så följ mig där om ni nu skulle sakna mina blogginlägg allt för mycket.

*****

2 kommentarer:

  1. Så fyndigt namn, men fattas bara , ser framemot nya inlägg:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe :) Jag brukar vara rätt dålig på att inte skriva! :P

      Radera