lördag 15 februari 2014

Vilken lyx!

Äntligen hemma. Lite så känns det nu när jag äntligen landat hemma i Helsingborg ordentligt. Har knappt varit hemma sen i söndags och det har gått i ett. Men så kul jag har haft. Jag har varit på ombudsmannakonferens, jag har varit på fullmäktigegrupp, jag har suttit årsmötesordförande i Handels S-förening, jag har varit på valkonferens, jag har knackat dörr i Solna, tagit en selfie med Stefan Löfven och mycket, mycket mer. Vilken vecka helt enkelt!

Det är ett sånt oerhört privilegium att få leva det liv jag gör och det är med stor glädje som jag är en del av arbetarrörelsen. Det är en förmån och en lyx som jag önskar att fler skulle vilja ta del av!

Nu ska jag ta lördagkväll och umgås med min underbara och mycket förstående sambo. Så är jag nog tillbaka här på bloggen imorgon igen! Ha en trevlig kväll!

*****
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar