fredag 11 oktober 2013

Hjälp mig snälla Du!

Jag har snart bloggat i fem år. Eller så har jag bloggat i fem år. Jag kan inte riktigt minnas när jag satte igång. Vad syftet med det hela var kan jag inte heller svara på. Det bubblade i mig och bloggandet var en bra ventil antar jag. Det kändes skönt att ha ett eget forum att skriva av sig på.

Nu tänker du säkert att jag ska berätta att det är slut med bloggandet. Att jag inte pallar mer och att det är nog nu. Men du kan vara lugn. Inte tänker jag lägga av. Det bubblar fortfarande och med tanke på att bloggen på många sätt är det bästa instrument jag har för att hålla tryckkokaren innanför mitt pannben på ickeexplosiva nivåer så kan jag inte lägga av. Jag vill inte ens lägga av. Blogga är så oerhört kul och ger mig så oerhört mycket. Framförallt ger den mig kontakt med alla er läsare på ett helt ovärderlig sätt. Utan er hade bloggandet varit så mycket tråkigare.

Men jag känner ibland att jag går i gamla hjulspår. Min blogg är politisk och det är meningen också. Jag känner inget större behov av att ha en "dagens outfit"-blogg och någon matblogg skulle jag inte fixa att skriva. Fast det är ändå till stor del för er läsare som jag skriver så därför vill jag nu veta.

Vad tycker Du om min blogg och vad skulle Du vilja se mer eller mindre av? Vad saknar Du?

Skriv en kommentar, skicka ett mail (socdemola@gmail.com), gör ett inlägg på Facebook eller slå mig en signal på telefonen (maila så får du numret). Vilket som funkar för mig. Det viktiga är att Du berättar så att jag i alla fall kan försöka att bli (ännu) bättre. Tack för att Du läser min blogg och tack för hjälpen!

*****
 
Läs mer på Socialdemokraterna

2 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja att du skriver om vad som är din drivkraft....kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Det ska jag trycka på mer i framtiden. Bra tips!

      Radera