onsdag 16 oktober 2013

Det är människorna som gör det



Hej!

Jag antar att ni som följer min blogg undrar varför jag inte har skrivit dom senaste dagarna. Det beror på att jag har befunnit mig i Brüssel och att Belgien inte är speciellt givmilda med sitt Wifi. Så därför har det varit tyst från min sida. Skönt kanske någon tänker. Olidligt tänker jag!

Foto: http://www.invigorator.se
Brüssel var riktigt häftigt. Dels själva staden, dels att få åka med ett sånt fantastiskt gäng som SAP Skåne skickade ner. Jag tycker alltid resesällskapet är minst lika viktigt och intressant som själva destinationen. Att få umgås med nya och gamla kamrater på det sättet är kanonkul och det ger så oerhört mycket. Det är en av dom starkaste argumenten jag har för att delta i tidskrävande och tuffa resor, utbildningar och aktiviteter. Alla människorna man får träffa.

Jag får ta och skriva lite mer senare idag. Just nu måste jag fortsätta att slåss med min inkorg på mailen.

Hejdå!

*****
 
Läs mer på Socialdemokraterna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar