måndag 3 juni 2013

Det bästa hittills!

Dagens opinionsmätning är förhoppningsvis en föraning om SCB:n som kommer imorgon om jag inte har hört helt fel. MP verkar ha stärkts av sina kloka beslut på kongressen och det känns ju på många sätt lovande inför framtiden. Men jag tänker inte fundera mer kring opinionsmätningen utan tänker skriva om det självklara. Nämligen Bommersviksakademien (#BommA).

I helgen var det avslutningshelg för utbildningen som jag har skrivit om här på bloggen ett antal gånger. Andra året av #BommA-gänget tog "examen" och jag kan bara konstatera att #BommA är den mest fantastiska upplevelse jag haft i arbetarrörelsen så här långt. Så många engagerade och taggade kamrater från när och fjärran med så olika bakgrunder och livsmål.Mixen har varit fantastisk och således även resultatet. I #BommA har arbetarrörelsen ett kapital i såväl nutiden som framtiden som jag tror att få andra partier eller ens rörelse kan mäta sig med. Det bådar gott inför valet!

Söktiden för nästa års #BommA pågår just nu för fullt och är du mellan 25-35 år och delar arbetarrörelsens värderingar så råder jag dig att söka snarast möjligt. Du kommer inte att ångra dig! Söker gör du här.


*****
 
Läs mer på Socialdemokraterna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar