torsdag 10 mars 2011

Jag har faktiskt en favorit

Jag brukar normalt sätt inte lägga mig i vem som vinner Melodifestivalen. Tycker mest det är ett eländigt åbäke som jag helst skulle slippa. Och eftersom vi lever i ett valfrihetssamhälle väljer jag att låta bli det hela. Men hör och häpna. I år har jag faktiskt en favorit som jag tänker heja på. Inte för att jag har hört dom andra låtarna men det räcker med den här. Sara Vargas "Spring för livet" är ju HELT FANTASTISK. Texten är ju nåt av det bästa jag har hört på länge. Ska hålla tummarna på lördag!

2 kommentarer:

  1. Strålande timing ... inte en djäkel som inte tror att rubriken handlar om partiledarvalet. ;)

    Själv tycker jag mest att det verkar skit alltsammans .. alltså har det potential att gå riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Ja men får ju utnyttja all draghjälp man kan få! :)

    SvaraRadera